Про получение или уничтожение печати юр/физ лица не обязаны сообщать.


Эта консультация для тех, кто прекращал предпринимательскую деятельность ранее, и должен определиться, что хранить до окончания проверок (три года с момента прекращения - для физлиц).
Смотрите другие публикации, где есть сроки архивного хранения документов.

Ви не зобов'язані повідомляти про отримання або знищення печатки

Відповідно до п.4 ст.62 Господарського кодексу України від 16 січня 2003 року № 436-IV зі змінами та доповненнями підприємство є юридичною особою, має відокремлене майно, самостійний баланс, рахунки в установах банків, печатку із своїм найменуванням та ідентифікаційним кодом.

Особливості статусу громадянина як суб’єкта господарювання визначаються ст.128 Господарського кодексу, яка не містить вимог щодо обов’язкової наявності печатки у суб’єкта господарювання.
Тобто фізичні особи-підприємці рішення про отримання печатки приймають самостійно в залежності від специфіки діяльності.    

Нормативно-правові акти з питань оподаткування не передбачають обов’язку платника податків повідомляти органи ДФС про отримання або знищення печатки.

Водночас, враховуючи норми Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (в тому числі п.48.3 ст.48) форми документів, які подаються до органу ДФС (заяви, повідомлення, податкові декларації тощо), передбачають засвідчення підпису платника податків – фізичної особи або посадової особи – юридичної особи печаткою платника податків (за наявності).

Джерело: Министерство доходов и сборов Украины


Комментариев нет:

Отправить комментарий


Карма