Славянские заговоры. На украинском языке.




Викачування хвороби на яйці

У багатьох регіонах України поширене викачування хвороб по тлу недужого або якомусь елементі його одягу. Бажано, щоб ця річ була якомога ближчою до тіла: сорочка, футболка чи майка.

Вірили, що яйце здатне ввібрати у себе хворобу чи поробу під час перекачування його під супровід молитов чи примівок, подібно до того, як промокальний папір вбирає у себе чорнильну пляму.
Ось як за допомогою яйця боролися колись із підвієм: «Хвороба, що називається підвієм (параліч), буває, за народним віруванням, від під віяння хворого вітром, а особливо вихором. Від неї може пособити тільки баба, викачуючи хворого яйцем.

Приступаючи до цього діла, баба нашіптує так: «Стань мені першим разом, Ліпшим часом, Стань мені, Господи, Допоможи!» Викачуючи ж хворого яйцем, баба нашіптує: «Препав нічний, північний, препав з роботи, з сухоти, з ядання, з пиття, з гуляння, з буяння, з поклику, з помислу, з погляду, препав з хмари, з вітру і з сонця.

Нічний, північний, полудневий, сходовий, нудний і сердешний; я ж тебе вимовляю, водою виливаю, яйцем викачую, на пущи і на сухий ліс одсилаю. Там тобі гуляти і буяти,гнилі колоди вивертати, жовті піски пожирати, синє море попивати. Щоб тут тобі червоної крові не спивати, синих жил не потягати, жовтої кості не ламати.
Пуфу, пуфу, пуфу!» Три рази баба плює, затим яйце, яким викачувався хворий, треба віддать собакам

На спадаючому місяці, під вечір, викачують сирим яйцем. Починаючи з голови, опускаються на груди, звідти по «вісімці» прокачують по всіх частинах тіла тричі, примовляючи:

Мати Лада народила, із початку віку благословила:
Собаче, котяче, гуси, качки, індики, кури,
Дикі качки та всяку дичину,
Дикі кози, корови, коні, кози, вівці,
Вовки, лиси, ведмеді, леви, всякі звірі.
На яйце буду замовляти,
У звірів на очах страху не буду мати.
Боже Свароже небесний, Лада,
Мати Сварожичів, будуть охороняти,
Рідні Боги будуть заступати.
Роде Всевишній, допоможи!
У щасливу годину,
У щасливу хвилину,
У щасливу мить!
І назавжди Дажбожого онука (ім'я)
Захисти!


Замовляння на здоров'я

Пошли, Свароже, синів своїх, А найперше Дажбога ясного.
Хай здоров'я він (ім'я) дає, Як Сонце на небі сяє, Звір побіжить по землі.
Потече здоров'я рікою, Стане здоров'я стіною, Виросте воно деревом, Засяє ясними зорями.
З оновленням дня і ночі Відновлюється й міцніє Здоров'я (ім'я) православного, Усіма Богами славного!


Замовляння на здоров'я породіллі

Промовляється бабою-повитухою, яка приймала пологи, під час очищення породіллі вогнем:

Відчинились ворота,
З них мати прийшла, приплід принесла.
А за нею тягнуться темнії змії — хвороби лихії
Відступіть від матері чистої, матері славної,
Усіма Богами береженої, вірної Православної.
Відійди сум та морок,
Вийди з неї сухота сухотная,
Маята нечистая, чорнотою принесена.
По руслу вогню увійди в неї
Сила Небесная, Сила Вогняная, Сила Божа, Сварожа.
Оберни, Рожанице-Мати,
Усі слабості на силу сильную,
Божим Вогнем кипучую,
І в (ім'ярек) пролий по руслу вогняному,
По промінню золотому, щоб світ білий бачити
І Богів славити віднині до ста літ!

З книги: "Магічні замовляння"


Замовляння від переляку

У череп'яну миску наливають воду, туди кладуть навхрест палички з хатнього віника.

Тримаючи миску над головою, виливають туди розтоплений віск і замовляють три рази:

Велесе, поможи!
Мати Лада, Рідні Боги — хранителі
Будуть охороняти,
На поміч мені і моєму чаду
Злого духа виганяти.
Радість мені й моєму чаду дати,
Весь мир, весь світ,
Радість і славу мати!
Виходьте, страхи!
Виходьте, ляки.
Виходьте, переляки.
Виходьте, навії!
Виходь, злий дух!
Чи підливають, чи підговорюють —
Не допусти, Свароже.
Сварожичі, січіть, рубайте,
Від миру відганяйте,
Від Дажбожого онука (ім'я),
Від онучок, від правнучок,
Від мого чада, від мого стада,
Від усього миру по білому світу!
Виганяю зло: з голови, з-під голови,
В голові буйності не бувати,
Глухотою, німотою, сліпотою,
Не чути, не знати.
Виганяю з утроби,
Із серця, з-під серця,
З легень, з-під легень,
З печінок, з-під печінок,
Із шлунка, з-під шлунка,
Із кишок, з-під кишок,
Із селезінки, з-під селезінки,
Із нирок, з-під нирок,
Із раза, з-під раза,
Із всілякої хвороби.
Погань виганяю: з рук,
З плечей, з-під плечей,
З ліктів, з-під ліктів,
З долонь, з-під долонь,
З пальців, з-під пальців,
З нігтів, з-під нігтів.
Паралічів не знати,
Своїми руками хліба-солі заробляти.
З клубів, з-під клубів,
З колін, з-під колін,
З литок, з-під литок,
З плесів, з-під плесів,
З кісточок, з-під кісточок,
З п'ят, з-під п'ят,
З підошов, з-під підошов,
З шиї, з-під шиї,
З крижей, з-під крижей.
Стовбняки відвертати,
Сімдесят сім хвороб не знати,
Двадцять чотири вітри
Зі смертельними відвертами не чути,
Славу і здоров'я мати,
Чисту постіль, як у Бога Сварога,
Матері Лади мати.
Лежати — не лежати,
Хвороби не знати!



Замовляння на віск від хвороб

Перед замовлянням промовляють:

 „Боже Свароже, і ти, Матінко Лада, І ви, Боги Славні, на поміч мені станьте! Алатир Святий на голову покладати, На груди й на плечі класти, Щоб не вадило Сонцю, Воді, Землі, Мечу, Дверям, стінам, столам і всім православним. Боже Свароже, поможи, хворобу всяку і злий дух
віджени!"

У череп'яну миску наливають воду, туди кладуть навхрест палички з хатнього віника.

Тримаючи миску над головою, виливають туди розтоплений віск і замовляють:

«Виходь всяка болість із людини:
З кості, з жил, із суглобів,
З крові, з шпигу.
Де вітер не віє,
Де сонце не гріє,
Де глас Божий не заходить,
Де капища не стоять,
Де вогні Божі не горять,
Де собака не бреше,
Де дівка коси не чеше —
Там вам волю мати,
Піском пересипати,
Очеретом махати,
Мир не займати,
Дуби крутити, ламати,
Листя обсипати,
Дуплами ставати,
Коріння виривати,
А мир горя не буде мати і знати.
Щезни, пропади,
Від миру відійди,
А моє замовляння
До святої Правди віднеси!
Неділя з понеділком,
Вівторок з середою,
Четвер з п'ятницею,
А субота сама — хвороби нема.
В неділю Сонце піднімає —
Хвороба відступає.
Святі Предки, Божі Воїни,
Перунові діти. Станьте мені до помочі
Всякі хвороби на віск виливати:
Вийди, пристріт, переляк,
Віхор, віхриця, сквозняк, сквозниця, навій,
Навійниця, лунатик, параліч
З лому, з щему, з глуху.
Зійдіте, всякі хвороби,
Які є захворювання, на віск вийдіть:
Від огня, від меча,
Від нашестя Духа Святого Вогняного
Зійдіте всякі хвороби:
З голови, з зубів, з вух,
З пострікання вух,
Із хребта, зі шпигу, з мозку,
З крові, з матки, із сечового міхура.
Вийдіть, всякі хвороби,
Вийдіть: задумані, зачаровані,
Заспані, наслані,
З охоти, з роботи.
Вийдіть — котячі, собачі,
Волячі, курячі, овечі,
Дівочі, парубочі.
Зійдіте, всякі хвороби,
Які є захворювання, на віск вийдіть.
І там навік залишіться!»
(Так вичитують тричі.)


Замовляння Семаргла

Семаргл-Сварожич! Великий Вогнебожич!

Спали біль-хворобу, очисти утробу, у чаду людини ( ім'я..), у всякої тварини, у стара і молода, Ти - Божа Насолода, Небесний Вогонь! Вогнем очищаючи, потужність душ відчиняючи, врятуй чадо Бога, так згине хвороба. Тебе прославляємо, до себе закликаємо. Нині і вічно і від кола до кола! Тако бути, тако є, тако буде!




Смотрите правую колонку сайта


Комментариев нет:

Отправить комментарий


Карма