Народ Украины устал от потрясений. Претензии Народа к "власти". Май 2015

Вот так, эмоционально и точно, в соцсети высказалась Таиса Гайда:

8 мая 2015:
Я стомилась від продажних мєнтів, які кришують увесь нелегальний бізнес в країні, він беркутів, які на блок -постах знущаються над волонтерами, від митників, які на кордоні з Кримом заробляють мільйони доларів та везуть відкати в Київ,
я стомилась від того, що президент постійно бреше і його ніхто уже навіть не запитує, чому він це робить,
я стомилась що за Фірташа навіть ніхто і не запитав,
я стомилась від котлів Іловайського, Дебальцівського та інших.
Стомилась від СБУ, яке супроводжує вантажі на окуповані території, від зрадливих хенералів, які на кожному кроці зливають наших бійців, від прем'єра, який бреше про зростання та стабілізацію бюджету,
стомилась від крадіжок на кожному рівні влади, від бездіяння прокурора, від продажних суддів, від того, що постійно гинуть мої друзі,
я стомилась від війни.
А ще я дуже стомилась від міністра МВС, який дозволяє собі привселюдно обзивати молоду дівчину - добровольця, яка просто вже не змогла виносити їх брехні "мразью" і обіцяє жорстоко покарати.
Я стомилась від зболених очей поранених, від відчаю переселенців, які виявляється нікому не потрібні.
Я стомилась і хочу сказати: янек і його оточення був мерзотою, але такої мерзоти як нинішня влада у нас ще не було.
Ми - використаний презерватив, нас тупо використали і викидають тепер гнити в окопах, на смітниках ... голих, босих , обідраних , рабів
Бо ми для них "мразі".
МИ ДЛЯ НИХ "МРАЗІ". І я не знаю що з цим робити. Я думаю Віта знала, але де взяти таких Віт?


7 мая 2015:
Ви не задумувались, що уже рік ми кожного дня знов і знов йдемо по Інституцькій, повторюючи шаленство Небесної сотні?

По якомусь кривавому сценарію, кожного дня цвіт нашої нації розстрілюють як на Майдані. Тільки тоді проти озброених беркутів з палицями і дерев'яними щитами, а зараз проти градів, мінометів, "тюльпанів" з автоматами 7о-х років і набоями іржавими через один.
Може Вакарчук правий і " не тим ми молились і це не твоя війна" ?

Може час припинити оцей кривавий спектакль, прописаний хазяєвами, пороха, яйценюка і іншою пиздотою?
Може потрібно уже писати свій, переможний сценарій?
 Чи так і будемо, як скот посилати своїх найкращих синів на убій, тому що Фірташ так домовився?
Ей, люди ви ще є?
Вірніше люди взагалі ще є? Бо я уже починаю сумніватись


Смотрите по меткам  другие интересные статьи.


Комментариев нет:

Отправить комментарий


Карма