Олигархи сменили олигархов. Майдан больше не нужен.

Сколько ещё нужно доказательств гражданам Украины, чтобы понять:
в Украине одни олигархи сменили других.
Сцена, которая была символом выражения свободных мнений, была уничтожена самым варварским способом группой негодяев. Понятно ли вам - патриоты Украины, что основной целью Майдана, спровоцированного группой прозападных олигархов Украины было освобождение Юлии Тимошенко из тюрьмы и установлением своей власти над последующим угнетением трудового народа Украины?!
Майдан стал не нужен победившим олигархам. Вот с ним и разобрались.





Таїса Гайда:
У МЕНЕ ШОК!!!
Що насправді з благодійних СМС людей на мобільний номер "565" СТО МІЛЬЙОНІВ !!!! виділено на парад?
Це при тому що наші важкопоранені помирають у лікарнях бо немає коштів на лікування за кордоном, що наші бійці сплять на землі в окопах, бо немає спальників, що наші розвідники рухаються наосліп, бо немає тепловізорів!!!!!!!
Коли мені один мій друг політтехнолог розповідав, що порох буде максимум рік, а потім у нас буде військова диктатура, я не повірила, а ось тепер думаю, скільки ще це нам залишилось хлопців з війни чекати? Невже ще так довго.

Під верховною зрадою моя подруга Юля пропонувала міліціянтам піти добровольцями і змінити тих хлопців, які уже П'ЯТЬ місяців воюють. Ніхто не вийшов і не погодився.
І тоді вона спитала: "Що ж ви такі п@дараси?"
І ось я думаю теж, що ж ви там у владі всі такі п@дараси зібрались і як вас тільки земля носить!!!!



Комментариев нет:

Отправить комментарий


Карма